Inspiracje

Nieustająca inspiracja dla tych, co mają gorsze dni: Zamiast narzekać wymyśl 10 pozytywów.

- Tu mnie znajdziesz na FB i na Instagramie :) -
A tutaj na G+

czwartek, 13 grudnia 2012

Post techniczny, czyli krótko o nowej Czytelni

Moi Drodzy,
lubię porządek.
Jak wiecie przeszłam dość długą drogę, zanim założyłam tego bloga.
Najpierw blog na Onecie, potem iw-migawki.
Wreszcie po różnych perypetiach technicznych otworzyłam bloga tutaj i wszystko wskazuje na to, że tu już zostaję.
Często wchodzą do mnie nowe osoby, wcześniej "nie notowane" :).
Czasem chciałabym zapisać ich adresy na bieżąco w Czytelni.
Do tej pory wymagało to ode mnie wylogowania się z tego bloga, zalogowania na inny adres, a następnie dopiero otworzenia karty z dotychczasową Czytelnią.
A że nie należę do masochistów, czasem po prostu mi się nie chciało.
Doszło do tego, że przestałam panować nad listą moich blogów, do których przecież - nawet jeśli nie co dzień - to jednak zaglądam chętnie i często, niekoniecznie nawet aby zostawić komentarz, ale czasem po prostu po to, żeby sprawdzić, co się u Was dzieje.

Dziś wpadłam na pomysł, żeby wreszcie zorganizować sobie Czytelnię Waszych blogów w taki sposób, żeby mieć dostęp także z tego adresu, pod którym tutaj piszę jako iw-nowa.
Przeniosłam więc starą czytelnię pod nowy adres.
Nie udało mi się jednak przenieść jeden do jednego listy Waszych blogów.
Ale ważne, że taki blog już powstał i nosi nazwę podobną do starego, tj. Czytelnia iw.
To jest teraz moja nowa aktualna CZYTELNIA Waszych blogów.
Póki co w takim wystroju.
Jestem w trakcie uzupełniania Waszych adresów, więc proszę, jeśli nie ma tam jeszcze któregoś z Waszych blogów, zapraszam, wpisujcie się!
Najlepiej wpisywać się od razu w nowej Czytelni pod ostatnim postem!
Starą czytelnię oczywiście też jeszcze zostawię przez jakiś czas, żebym sama mogła uzupełnić blogi, o których zapomniałam (na obecnej nowej liście mam już ponad 100 blogów) albo których nie zdążyłam przenieść na tę nową listę.

Bardzo dużym ułatwieniem jest pewien gadżet na Waszych blogach, czyli Obserwatorzy.
Klikam tam, a potem dodaję wszystkie blogi, które obserwuję.
Co ciekawe niektórych blogów już dawno nie ma, ale gdzieś tam w czeluściach sieci, zachował się obraz ostatniego posta ...
Tęskno mi za nimi, więc te blogi pewnie przez jakiś czas jeszcze pozostaną na tej liście.
Może za jakiś czas je usunę, kto to wie.
Póki co to mój przyczynek do świątecznych porządków!

34 komentarze:

  1. Świąteczne porządki, to nie tylko dom, ale i świat wirtualny. Ja co roku robię porządki na Sylwestra ^___^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scarlet - moje porządki rozpoczęły się od porządnego wybuchu i przestawienia wszystkiego!
      Porządkuję na bieżąco, więc dom wygląda nieźle tam, gdzie akurat się nie remontuje. :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  2. No to mnie teraz dobiłaś, bo ja za porządki blogowe wziąć się nie mogę już od jakiegoś czasu a tu proszę... Wzór z Ciebie brać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie głupio było, że nie umiałam czasem odwiedzić kogoś na blogi, kto mnie regularnie odwiedza. Teraz te blogi przynajmniej z automatu będę dodawać.
      A za jakiś czas, żeby nie bałaganić, ukryję tę starą czytelnię :)
      To zwykłe ułatwienie dla leniucha :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie zaczęłam porządków - ani w domu, ani na blogu. Ktoś tu ma lenia!
    : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Socjo - ja w domu nie mogę, ale porządkuję na bieżąco (inaczej bym nie przeżyła w tym pyle).
      Mam nadzieję, że skoro zaczęłam na blogu, to za jakiś czas uda mi się zrobić też coś w domu :)

      Usuń
  4. czy ja Cie kiedyś ogarnę kochanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margarithes - tak, jak pousuwam jeszcze parę blogów i zostawię sobie jeden i jedną czytelnię! :)
      Ale aż tak drastycznie to mi się chwilowo porządkować nie chce! :)

      Usuń
  5. A ja się wciąż zbieram do porządków w swojej czytelni i ciągle odkładam je na później ;-(
    Uściski Iwuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akularku - mnie się udało, bo miałam motywację! Dostałam od Córci nową myszkę (pod choinkę, ale już mogłam wypakować).
      Uściski! :)

      Usuń
  6. Cenię sobie wielce każdą zorganizowaną i uporządkowaną Imienniczkę Moją :)))
    pozdrawiam Iw
    Iw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko - staram się :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  7. Ja nie mam tylu czytelników co ty, więc u mnie porządki ostatnie były jeszcze na Onecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figo - U mnie jest już chyba 114 blogów plus trzy ukryte ... :)

      Usuń
  8. Podziwiam Cię:)) ja bym tego nie ogarnęła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alcydło Kr. - na szczęście to system ogarnia, ja też bym nie dała rady :)

      Usuń
  9. Iw! Jesteś po prostu niesamowita!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DD - no dziękuję, ale żeby aż tak!? :)

      Usuń
  10. ja najczęściej robię porządki, kiedy wpisuję nowy adres :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa - pisałam powyżej, że w celu wpisania nowego bloga musiałam się wylogować z tego bloga a zalogować na bloga czytelni - to naprawdę nie sprzyjało jakimkolwiek działaniom porządkowym!
      Cieszę się, że teraz mam wszystko w tzw. kupie :) czyli jednym miejscu.

      Usuń
  11. Mniemam, iż miłe i Bogu
    porządkowanie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm, świąteczne porządki ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego przed świętami nie uporządkuję, więc robię chociaż blogowe porządki :)

      Usuń
  13. Ja się znalazłam na Twojej liście - dziękuję, że o nas myślisz! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Myślę i o Was, i o wielu innych blogach, których pewnie jeszcze nie zdążyłam uzupełnić, ale się staram :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  14. no mnie też to czeka, ale na razie to dla mnie za skomplikowane;-)naprawdę korzystam z marginalnych możliwości bloggera, ale jak kiedyś usiądę;-) to zapewne poproszę Cię o pomoc;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jazz - ja korzystam z tych możliwości, które ogarniam. Trochę to się pomaga uporządkować :)
      Jak tylko będę umiała, pomogę chętnie.
      Wychodzi mi to lepiej, niż FB, tam się gubię.
      pozdrowienia!

      Usuń
  15. Porzadi swiateczne w komputerze...pomysle, ale juz wiem ze nie dam rady... Zapraszam Cie do odebrania nominacji na Blog 2012.
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judyto - serdecznie Ci dziękuję, postaram się porządnie tym razem wywiązać z nominacji :)
      Miłego weekendu i uściski serdeczne!

      Usuń
  16. świetny pomysł z tą czytelnią ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem, dzięki Twojej opinii wiem, że warto pisać. :)