Inspiracje

Nieustająca inspiracja dla tych, co mają gorsze dni: Zamiast narzekać wymyśl 10 pozytywów.

- Tu mnie znajdziesz na FB i na Instagramie :) -
A tutaj na G+

poniedziałek, 30 listopada 2015

Przedświąteczne Bremerhaven

Chyba dawno nie pokazywałam Wam mojego miasta w okresie świątecznym. 
Hmmm, które by tu pokazać. W Warszawie ostatnio rzadko bywam w centrum i szybko uciekam z powrotem w moje spokojne pielesze. Wybieram się tam dopiero za jakiś czas, kiedy szaleństwo świąteczne osiągnie apogeum i wszędzie będą lecieć te szalone świąteczne piosenki, w galeriach handlowych trup się będzie ścielił od ścisku, a na ulicach w będą krążyć mikołaje na usługach różnych firm!
To dopiero będzie materiał na zdjęcia...
Tak więc póki co pokażę Wam, jak rodzi się rynek świąteczny w Bremerhaven. Trafiłam tam ostatnio dokładnie w dniu mojego wyjazdu, kiedy na głównym placu właśnie ustawiano choinkę.
Proszę bardzo, taka piękna i duża:
A tu jeszcze kilka ujęć tego, co już zorganizowano.
Czyli jarmark bożonarodzeniowy w fazie powstawania, w dodatku za dnia.




Na straganach można już kupić jedzenie i picie. Wieczorami krążą już pomiędzy nimi ludzie. W końcu to teraz jedno z najbardziej klimatycznych miejsc w BH o świątecznym klimacie. 
Był kiedyś taki polski film, który nawet lubię "Ile waży koń trojański". To właśnie skojarzenie towarzyszyło mi przez cały czas, kiedy go oglądałam. 
Nawet konia trojańskiego tam wstawili, na razie dla mnie zagadka dlaczego :)
Karuzela, te karuzela, ale nie na Bielanach, tylko na rynku w BH. Dzieciaki już jeżdżą. :)
Domek Baby Jagi chyba.




Ten Mikołaj na saniach był tam już w ubiegłym roku

Jeszcze raz ten koń trojański czy jakoś tak
A wieczorem w największej galerii handlowej Mediterraneo (właściwie chyba jedynej w BH) też już wystrój świąteczny.
Ano mamy ładne oświetlenie.



Ależ tam mają pyszne lody! Tak pyszne, że nie zdążyłam sfotografować ostatnio.
Tego dnia poszliśmy na zwykły relaksacyjny spacer. Bez aparatu. Tylko z komórką. Dlatego tylko tyle udało mi się złapać na zdjęciach.
Pięknie też wygląda ten cały obiekt Klimahaus z zewnątrz oświetlony setkami żarówek.
Szkoda, że na tym zdjęciu nie za dobrze to widać, ale te niebieskie lampy oświetlają cały port. To tam stały w lecie podczas SAIL 2015 te wszystkie stare żaglowce i szkunery!
Miasto póki co usypia szybko.
I czeka na mnie.
Nie tylko miasto... 
Ja też czekam.

15 komentarzy:

  1. bardzo ładnie macie u siebie. w Gdańsku póki co porażka jakaś :( jarmark dopiero od tego weekendu, ale jeżeli będzie znów beznadziejny jak w zeszłym roku, to nawet nie ma gdzie pójść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gdańska pamiętam sprzed lat Jarmark Dominikański, kupiłam tam za czasów wyjazdów na obozy treningowe moje dwa pierwsze bikini, piękne były, a i ja wtedy jeszcze z przeyjemnością je nosiłam na tych sznureczkach :)))

      Usuń
  2. Uwielbiam atmosferę takich przedświątecznych miejsc, chodzę, podziwiam i chcę wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odróżnieniu od Dreamu nie chcę wszystkiego, jedynie pożądam całej wywrotki lukrecjowych Haribo! Święty Mikołaju, byłam trochę grzeczna, przynieś mi cały stragan lukrecjowych Haribo...

      Usuń
    2. Ja najbardziej chcę wszystkich owoców w czekoladzie, ale drewniane łyżki też bym kupiła w ozdoby z siana i... tu włącza się dreamowy rozsądek... nie kupuję nic, bo moje miejsce na ziemi ma ograniczoną pojemność.

      Usuń
    3. Atmosfera jest bezcenna. I te ozdoby też bym sobie pokupowała, jakbym tam już miała swój dom. :) Tylko jeszcze ten bym najpierw chciała sprzedać, ech... Decyzje, decyzje...

      Usuń
  3. Pamiętam jak kiedyś coś pokazywałaś okazyjnie w B. urządzonego i to było takie ładne :)
    Też zamierzam przejść się z aparatem po moim miasteczku, to już wkrótce, niech no tylko troszkę więcej wolnego wychapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś te ostatnie dni wietrzne i deszcz pada, na chwilę rano był śnieg.
      Pogoda jakoś nie dopisuje, ale takie jarmarki to ja zawsze uwielbiam :)!

      Usuń
  4. Bardzo ładne, myślę że w bieli byłoby jeszcze ładniejsze. :-)A konik trojański na biegunach, czyli mniej straszny.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Porcie fajna Knajpke 10 lat temu zaliczyłem ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem, dzięki Twojej opinii wiem, że warto pisać. :)